Heeft u op- of aanmerkingen?

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat is natuurlijk vervelend en daarom vragen wij u uw op- of aanmerkingen over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft aan onze klantenservice door te geven. U kunt dit doen via het contactformulier, per telefoon, email of de reguliere post. Uw op- of aanmerkingen zullen wij bekijken en proberen op te lossen naar ieders tevredenheid.


Onze gegevens:

Postbus:

Postbus 2085
1500 GB Zaandam

Telefoon:

075-6121247 (maandag tot en met vrijdag van 10.30 tot 17.00 uur)

Email:

info@vitaminesperpost.nl


Als u bij ons uw op- of aanmerking heeft doorgegeven ontvangt u van ons een bevestiging. Binnen 14 dagen kunt u antwoordt van ons op uw op- of aanmerking verwachten. Mochten wij meer tijd nodig hebben dan stellen wij u daarvan op de hoogte. U kunt ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk mocht u dit niet op prijs stellen. Daar zijn wij bij aangesloten. Als na de bemiddelingspoging om welke reden dan ook er geen bevredigende oplossing is, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het artikel is toegevoegd aan uw winkelwagen.


Verder winkelen of Naar kassa en afrekenen

Het artikel is verwijderd van uw winkelwagen.


Verder winkelen of Naar kassa en afrekenen